Навчальний хорар Чи здала я екзамен? Результат відомий

Обговорюємо методи, теорію та практику
Відповісти
Oksana
Повідомлень: 7
З нами з: 27 березня 2023, 16:21
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Навчальний хорар Чи здала я екзамен? Результат відомий

Зразу скажу що я новачок, але задала собі питання чи здала я екзамен для цікавості так як розуміла що результати прийдуть з дня на день.
Я - сонце в овні/ місяць в раці. Досить впевнена в собі і своїх знаннях. Знання Юпітер в овні. Знання люблять сонце. Екзамен як оцінка знань - Венера в тільці. Оцінка не сподобається сонцю чи сонце переживає за оцінку? Бо якщо брати до уваги місяць, то оцінка може бути завищена? Чи оцінка все ж таки правильна так як в своєму знаці чи не навпаки - не відповідає своїм знанням так як Юпітер не любить венеру?
Для інформації: здавала екзамен 24 лютого, результат прийшов 30 березня. Питання поставила 29.03.23 14.24 England Grays
Аватар користувача
Андрій
Site Admin
Повідомлень: 112
З нами з: 14 березня 2023, 15:39
Звідки: Київ
Has thanked: 76 times
Been thanked: 65 times
Контактна інформація:

Re: Навчальний хорар Чи здала я екзамен? Результат відомий

Добрий ранок!
Щойно відповів тут на вчорашній хорар, але зараз треба йти у справах. Може, хтось поки підключиться. З фідбеком - це прекрасно)
Оксано, я не знаю, що з картинками у вас, я з тестового аккаунта як зареєстрований (не адмін) вставляю, публікую, все ок. І Кіпер вчора норм. Спробуйте тестово, методом тику, потім видалите цю тестову тему, коли все буде ок.
Ось карта, а я поки відключаюсь. До зв'язку.
Без імені.png
Anny
Повідомлень: 33
З нами з: 19 березня 2023, 13:11
Has thanked: 23 times
Been thanked: 25 times

Re: Навчальний хорар Чи здала я екзамен? Результат відомий

Перепрошую, а Ви точно його здавали?
Я не бачу минулих аспектів Юпітера з Вашими сігніфікаторами.
Oksana
Повідомлень: 7
З нами з: 27 березня 2023, 16:21
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Навчальний хорар Чи здала я екзамен? Результат відомий